Tiedote 17.3.

By March 16, 2020asiakastiedote, palvelu

Olarium on avoinna toistaiseksi ūüíõ

Suomen Kunto- ja terveysliikuntakeskusten yhdistys SKY ry:n hallituksen suositukset alan yksityisille toimijoille: kunto- ja terveysliikuntayritykset voivat olla edelleen auki viranomaismääräysten mukaisesti.

Riskiryhmiin kuuluvien henkilöiden tulee noudattaa Suomen hallituksen määräyksiä ja pysyä karanteenissa.

SKY:n suositusten mukaisesti tuotamme Olariumissa erittäin harkitusti ryhmäliikuntapalveluita, mikä tarkoittaa käytännössä tuntien vähentämistä asianmukaisesti. Ryhmäkokoa pienennämme alle kymmeneen (10) henkilöön. Ryhmäliikunta-aikataulumme poikkeustilanteessa on päivitetty nettisivuillemme.

Olarium noudattaa yllä olevien suositusten lisäksi palveluissaan ja henkilökunnan ohjeistuksissa THL:n mukaisia ohjeita.

Kiitos ihanat asiakkaamme k√§rsiv√§llisyydest√§nne ja tuestanne t√§ss√§ poikkeuksellisen haastavassa tilanteessa ūüĆĻ

Ryhmäliikunta-aikataulumme poikkeustilanteessa näet täältä

Aiemman tiedotteemme aiheesta näet täältä: http://eepurl.com/gVYjGf

Muistutuksena vielä: sairastathan kaikkien oireiden ilmentyessä kotona, myös lievempien flunssan oireiden ilmentyessä. Tämä on erityisen tärkeää sekä oman että muiden terveyden kannalta, sillä näin estetään myös koronaviruksen leviäminen. Mikäli olet palannut koronaviruksen epidemia-alueelta viimeisen 14 vuorokauden aikana tai lähipiirissäsi epäillään koronavirustartuntaa, vältäthän treenaamista tältä ajalta.

Käytäthän vastaanottomme käsidesiä tullessa ja lähtiessä, ja voit toki käyttää treenin lomassakin. Kuntosalin puolella on kaksi wc:tä, joissa voit pestä käsiä treenin lomassa.

Suojaathan suusi ja nenäsi kertakäyttönenäliinalla, jos yskit tai aivastat. Heitä liina heti roskiin. Yski tai aivasta hihaan, mikäli et ehdi nenäliinan luokse ajoissa. Kuntosalimme puolelle on lisätty paperilaitteita, joista saat helposti paperia mukaasi.

Laitteitamme voi pyyhkäistä käytön jälkeen (käytä tähän suihkepulloja, joita löytyy pyöristämme sekä ikkunalaudoilta). Puhdistamme entistä useammin laitteitamme, mattoja, palloja, pintoja, hanoja, ovenkahvoja sekä kaikkia kosketuspintoja tiloissamme.